Chatbot en zwembad
In Nederland krijgen veel mensen van af jongs af aan er al les, het zwembad. Hier leren zij om te zwemmen en zichzelf te redden in geval van nood op het water. Ook kun je hierbij verschillende zwemdiploma’s halen. Op deze manier kun je aantonen dat je kan zwemmen. Het zwembad kan worden gebruikt voor verschillende doeleinde. Zo kun je zwemmen voor plezier, als sport of voor therapie. Elke stad heeft wel zijn eigen zwembad in totaal zijn er in Nederland 1900 zwembaden. Al deze zwembaden hebben hun eigen website met eigen informatie. Hier staan de openingstijden en verschillende activiteiten vermeld. Niet alle informatie is hier te vinden hier zou een chatbot goed bij kunnen helpen.
Wat is een chatbot?
Doormiddel van een chatbot kunnen gespreken met de websitebezoekers worden geautomatiseerd. Hierbij komt ook persoonlijke service kijken. Websitebezoekers kunnen al hun vragen stellen aan de chatbot. De chatbot probeert deze vraag te beantwoorden door bijvoorbeeld vragen terug te stellen. Als de chatbot geen antwoord heeft op de chat wordt één van de chatspecialisten van chatkracht ingeschakeld. Zij kunnen de verschillende chat beantwoorden doormiddel van het kenniscentrum. Hier kunnen zij alle antwoorden vinden met betrekking tot de organisatie op deze manier zijn zij bereid de chat te beantwoorden.
De toegevoegde waarde van chatbot
Met de chatbot van Chatkracht ga je voor een snellere klantenservice, betere bereikbaarheid en hogere conversie. Websitebezoekers kunnen direct hun vragen stellen aan de chatbot op deze manier hoeven zij niet te wachten op antwoord via de mail of telefoon. Hierdoor creëer je een betere klanttevredenheid. Ook ben je beter bereikbaar voor je klanten. Dit ervaren klanten vaak als zeer prettig. Bent u geïnteresseerd? Neem contact op via de live chat op onze website. De mogelijkheden kunnen dan worden besproken!