Zo blijft uw bedrijfsnaam hangen

Al jaren weten we dat beeld langer in ons geheugen blijft hangen dan een goed verhaal. Wilt u dat uw bedrijfsnaam of logo dus wordt onthouden bij voorbijgangers? Dan kunt u hierop inspelen met opvallende gevelreclame. Deze vorm van buitenreclame is een bewezen effectieve manier om bij potentiële klanten onder de aandacht te komen én te blijven. Wel is het belangrijk om dit op de juiste manier aan te pakken. Zo is een geschikte plaats om de gevelreclame neer te hangen van belang, evenals hetgeen wat u erop laat zetten. Met gevelreclame kunt u veel kanten op, wij vertellen u graag welke mogelijkheden u heeft.

Soorten lichtreclame

Natuurlijk moet de soort reclame die u maakt, wel passen bij de uitstraling van uw bedrijf. Het is daarom aan te raden om goed na te denken over de vorm van lichtreclame die u wilt inzetten. Lichtbakken voor aan de gevel zijn er bijvoorbeeld in diverse soorten en maten. Wilt u sterk opvallen? Dan kiest u waarschijnlijk voor een grote vierkante variant die veel licht uitstraalt, de wandlichtbak. Mag het iets minder in het oog springen? Dan past een meer bescheiden uitsteekbak. Het zijn nog maar enkele voorbeelden van de vele mogelijkheden die u heeft, wanneer u kiest voor lichtreclame.









Maak in één keer de beste indruk

Een eerste indruk kunt u maar één keer maken. Uw gevelreclame in de vorm van lichtbakken moet dus wel in één keer goed doen. Het is daarom belangrijk om dit uit te besteden aan een ervaren en professionele partij. Benieuwd waar u terecht kunt voor professionele lichtreclame en welke vorm dan ook? Bijvoorbeeld bij Bosman. Dit bedrijf verzorgt al jaren de visuele reclame-uitgingen van de meest uiteenlopende bedrijven. Hun werkwijze kenmerkt zich door het bieden van maatwerk, waardoor al uw specifieke wensen terug te zien zijn in het eindresultaat. Door het hoogwaardige materiaal weet u zeker dat u lang plezier heeft van uw lichtbak, belettering of reclamebord. Het is maar net wat u voor ogen heeft. Benieuwd naar de mogelijkheden? Neem dan vooral eens contact op, bijvoorbeeld via mail of telefonisch.